Montag, 10. August 2015

About me

"A girl should be two things ...Classy & fabulous." - Coco Chanel





Hi, my name is Lena and I am 21 years old. 

Currently I am studying business economics in Wuerzburg, a town in the middle of Germany.

I am about to study a semester abroad in the United States, more precisely in Fort Myers, Florida. 

As I am absolutely passionate about fashion, lifestyle, beauty, travelling and healthy food, I would like to share my interests with you.

Therefore, I decided to create my blog Elle Couture.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi, mein Name ist Lena und ich bin 21 Jahre alt. 



Zurzeit studiere ich Wirtschaftswissenschaften in Würzburg, eine Stadt in der Mitte Deutschlands.



Demnächste werde ich für ein Auslandssemester in die Vereinigten Staaten, genauer gesagt nach Fort Myers in Florida gehen.



Da ich mich sehr für Mode, Lifestyle, Beauty, Reisen und gesundes Essen interessiere, möchte ich gerne meine Interessen mit euch teilen.



Aus diesem Grund habe ich mich dazu entschieden, den Blog Elle Couture zu gründen. 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen